heden berichten heden Berichten

Tuesday, December 4, 2012

Java tot slot






Net terug in Nederland dan nu m'n laatste bericht betreffende m'n AiR programma in Yogyakarta. De tentoonstelling is positief en met veel belangstelling ontvangen. Vooral veel jonge kunstenaars toonden zich geïnteresseerd.
Het was voor mij een ongelooflijk inspirerende ervaring en ook zeer productief.
M’n streven om een begin van grip te krijgen op dat wat eigen is aan Yogya werd van verschillende kanten ongevraagd bevestigd. Dat was vrolijk stemmend. Daarnaast heb ik in de ontwikkeling van m’n werk weer enkele nieuwe stappen kunnen zetten die ik met veel enthousiasme ga uitwerken.
Mijn werkzaamheden aan de publicatie THE BIG SHIFT, die verslag doet van mijn werkzaamheden op Java, gaan nog even door en de verschijning ervan samenvallend met de gelijknamige tentoonstelling bij Heden zal worden aangekondigd op deze site.
Tot slot nog enkele foto’s van mijn werken zoals te zien waren in de expositie op Java.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home